سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که همراه آرزوى خویش تازد ، مرگش به سر در اندازد . [نهج البلاغه]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :25
بازدید دیروز :28
کل بازدید :121328
تعداد کل یاداشته ها : 260
103/2/15
3:30 ع

صعود پله های موفقیت و رسیدن به اهداف و آرزوها


 

  • صعود پله های موفقیت و رسیدن به اهداف و آرزوها

    به گزارش پزشکین به نقل از پروشات؛ در این نقطه از زندگی چه چیز مانع شادی و موفقیت شماست؟ علاوه بر تمام عذر و بهانه، احتمالاً تنها دلیل این است که کار لازم را انجام نمی‌دهید. اگر خوب فکر کنید دلیل موفقیتتان می‌تواند چه باشد؟ به درست است شانس مؤثر است. همه افراد می‌دانند که برای موفقیت چه‌کار کنند، اما چند نفر آن کار را انجام می‌دهد؟ همه افراد می‌دانند که برای موفقیت در کار باید چه‌کار کنند اما چند نفر آن کار را انجام می‌دهد؟ همه می‌دانند باید از چه غذاهایی پرهیز کنند اما چند نفر از آن‌ها پرهیز می‌کند؟

    در حقیقت همه دانش و اطلاعات جهان بی‌ارزش خواهند بود اگر از آن‌ها استفاده نکنید. نظم و انضباط به این معناست: “توانایی این را داشته باشید که زمان لازم کاری که باید انجام دهید را انجام دهید و به این توجه نکنید که حوصله‌اش را دارید یا خیر.” این توانایی اولین لازمه موفقیت است. موفقیت زندگی از اعمال ما به دست می‌آید و تنها نظم و انضباط باعث می‌شود به این نقطه برسیم. در این مقاله از طریق 6 راه یاد می‌گیریم تا نظم و انضباط زندگی را افزایش دهیم و به اهداف و آرزوهایمان دست یابیم:

    1. “اگر باید انجام شود، انجام شدنش به من بستگی دارد.” – ویلیام جانسون

    اولین قانون زندگی این است که اگر می‌خواهید از قله‌ای بالا بروید هیچ‌کس جز خودتان نمی‌تواند این کار را انجام دهد. هیچ‌کس جز خودتان مسئول موفقیت، شکست، ثروت و فقر شما نیست. از روزی که مستقل شدید خودتان مسئول زندگی‌تان هستید، مسئول تصمیماتتان هستید، خودتان انتخاب می‌کنید چه سبک زندگی داشته باشید، چقدر ورزش کنید و چگونه وقت سپری کنید. همه این تصمیمات بر زندگی شما تأثیر می‌گذارند.

    اگر زندگی بهتری می‌خواهید باید تصمیمات بهتری اخذ کنید. می‌توانید افراد دیگر را سرزنش کنید اما هیچ فایده‌ای به حالتان ندارد. تنها با تغییر تصمیمات خود می‌توانید زندگی‌تان را تغییر دهید. همیشه خودتان مسئولیت همه‌چیز را به عهده بگیرید، حتی اگر کاملاً تحت کنترل شما نباشد.

    2. بزرگ‌ترین دشمن موفقیت

    بنا به گفته برایان تریسی (Brian Tracy) اگر همیشه ترجیح می‌دهید کارهای جالب و آسان را انجام دهید و از کارهای سخت خودداری می‌کنید، پس هرگز موفق نمی‌شوید. زیرا موفقیت به تلاش نیاز دارد و اگر این‌قدر آسان بود همه افراد موفق بودند. اما ازآنجایی‌که موفقیت به‌دشواری به دست می‌آید پس تعداد کمی موفق می‌شوند.

    زمانی که از انجام کار لازم سرباز می‌زنید، نه‌تنها هرگز موفق نمی‌شوید بلکه اعتمادبه‌نفستان نیز کاهش می‌یابد. تصویر ذهنی شما نسبت به خودتان خراب‌شده و خود آر یک فرد تنبل و ناموفق می‌بینید. برای دستیابی به هر هدف باید سه کار انجام دهید: از چیزی که می‌خواهید به دست آورید تصویر ذهنی داشته باشید، برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کنید، و سپس تلاش کنید. دو مرحله اول آسان هستند، اما مرحله سوم دشوار است و موفقیت شما به این مرحله بستگی دارد.

    هر کار ارزشمندی با تلاش و کوشش به دست می‌آید. اگر به‌جای انجام کارهای آسان و راحت کارهای دشوار انجام دهید به موفقیت می‌رسید.

    3. به بلندمدت فکر کنید

    آبراهام لینکلن می‌گوید: “بهترین راه پیش‌بینی آینده خلق آن است.” اگر می‌خواهید بدانید 10 سال بعد کجایید به زمان حال نگاه کنید. در حال حاضر برای آینده چقدر تلاش می‌کنید؟ برای رشد شخصیتی چقدر کتاب می‌خوانید؟ چقدر برای یادگیری وقت می‌گذارید؟ با چه کسانی رفت‌وآمد می‌کنید؟ آیا برای رسیدن به آرزوهایتان تلاش می‌کنید؟

    اغلب مردم فکر می‌کنند زندگی‌شان به‌یک‌باره تغییر خواهد کرد. این‌طور نیست. زندگی شما تنها زمانی تغییر می‌کند که خودتان تغییر کنید. اگر از شرایط حال راضی نیستید آیا برای تغییر آن تلاش می‌کنید؟ اگر شما تغییر نکنید هیچ‌چیز تغییر نمی‌کند. ارسطو در بیش از 2000 سال پیش گفت: “اعمال ماما را می‌سازند. موفقیت یک عمل نیست، یک عادت است.”

    بهترین راه تغییر آینده این است که از خودتان بپرسید: اگر همین حالا می‌توانستم به هدفم برسم باید چه‌کار می‌کردم؟ چه کتاب‌هایی می‌خواندم؟ و چگونه باید وقتم را سپری می‌کردم؟ زمانی که پاسخ این سؤال‌ها را یافتید آن‌ها را انجام دهید تا به موفقیت برسید.

    4. موانع بخشی از مسیر موفقیت هستند

    در زندگی هیچ‌چیز آسان به دست نمی‌آید. برای موفقیت باید از وقت، انرژی، و آرامش خود استفاده کنید. برای ریدن به موفقیت موانع و آزمون‌های زیادی بر سر راه وجود دارد که هر زمان یکی را رد کنید، مانع دیگری ظاهر می‌شود.

    متأسفانه برخی مردم پیش از رسیدن به موفقیت تسلیم می‌شوند. گاهی اوقات افراد به موفقیت نزدیک می‌شوند اما در آخرین مانع کم آورده و تسلیم می‌شوند. بدون اینکه بدانند چقدر به موفقیت نزدیک شده بودند. به یاد داشته باشید که هرگاه به شکست یا مانع برخوردید ادامه دهید. موفقیت سخت به دست می‌آید و به همین دلیل باارزش است. اگر قرار بود آسان به دست بیاید در آن صورت همه به موفقیت می‌رسیدند. اما حالا وقت آن است که خود را از بقیه متمایز کنید.

    تنها راه موفقیت و رشد این است که با چالش‌های بزرگ زندگی مواجه شوید. مهم نیست چقدر طول کشیده و چقدر تلاش کرده‌اید، فقط این جمله را به یاد داشته باشید: “تا وقتی موفق نشوم هیچ‌چیز تمام نشده است.”

    5. هرروز اهداف خود را یادداشت کنید

    برای تداوم بیشتر باید هرروز به هدف خود فکر کنید. تنها با این کار می‌توانید کارهای لازم را انجام داده و تلاش کنید. مهم این است که شما یک دلیل و هدف بزرگ دارید و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنید. همان‌طور که نیچه گفت: “کسی که برای زندگی دلیلی دارد همه‌چیز را تحمل می‌کند.” این گفته کاملاً درست است. اگر می‌دانید که چه می‌خواهید و دلایل کافی دارید، هرکاری را انجام خواهید داد.

    مشکل اینجاست که گاهی اوقات آن‌قدر درگیر تلاش برای رسیدن به هدف می‌شویم که دلیل اولیه را فراموش می‌کنیم. دلیل اصلی را فراموش کرده و به‌جای آن فقط به کارهایمان فکر می‌کنیم. به همین دلیل است که برخی آن‌قدر در زندگی غرق می‌شوند که هیچ آرزویی در سر ندارند.

    بهترین راه این است که هرروز اهداف خود را نوشته و به آن‌ها فکر کنید. هرروز پس از بیدار شدن بزرگ‌ترین اهداف خود را بنویسید. این کار نه‌تنها انگیزه و امیدتان را افزایش می‌دهد بلکه باعث می‌شود دقیقاً بدانید که می‌خواهید به چه چیزی برسید. تنها زمانی می‌توانید برای رسیدن به اهداف تلاش کنید که دقیقاً بدانید چه می‌خواهید.

    6. از قبل تصمیم بگیرید که هرگز تسلیم نمی‌شوید

    برای اینکه مطمئن شوید که هرگز تسلیم نمی‌شوید پیش از شروع به خودتان بگویید که در هر شرایطی به راه خود ادامه می‌دهید. باید برای اوقاتی که ضعیف می‌شوید و کارها مطابق میلتان پیش نمی‌رود برنامه‌ای داشته باشید. زمانی که اهداف را یادداشت می‌کنید به خودتان تعهد بدهید که تحت هر شرایطی به آن‌ها دست پیدا می‌کنید. پس بدانید که چگونه باید با شکست‌ها و موانع برخورد کنید.

    اگر این تعهد را داشته باشید هرگز تسلیم نمی‌شوید. البته شاید به‌سرعت به موفقیت نرسید اما سرانجام موفق خواهید شد.


  
  

مصرف چه مقدار پروتئین برای بدن ضروری است؟


 

  • مصرف چه مقدار پروتئین برای بدن ضروری است؟

    به گزارش پزشکین به نقل از کتاب کاله؛ با توجه به تعاریفی که اکثر افراد درباره پروتئین شنیده‌اند بیشتر آنها سراغ رژیم‌های غذایی پروتئینی می‌شوند و حتی سراغ مکمل‌ها و پودرهای آن می‌روند.

    اگر این گزینه های رژیم غذایی یک بار بیشتر مرتبط با سالمندان و سازندگان بدن در میان ما بود آنها در مورد افرادی که انرژی و زمان کمتری برای خوردن درست دارند بسیار زیاد می شوند. به نظر می‌رسد از نوجوانان تا زنان باردار همگی به دنبال ورزش و تقویت بدنشان از طریق این ماده هستند.

    این یک ماده مغذی گرم است زیرا واقعا به شما کمک می کند که بیشتر احساس سیری داشته باشید این چیزی است که باعث می‌شود رژیم‌های غذایی پروتئینی برای کاهش وزن موثر باشند. وقتی شما پروتئین می‌خورید متابولیسم بدنتان افزایش پبدا می‌کند

    بعضی از متخصصین تغذیه درباره این ماده مغذی مطمئن نیستند زیرا نمی‌دانند وقتی این ماده بخشی از یک غذای کامل نباشد، بدن آن را چگونه پردازش می‌کند. مواد غذایی کامل شامل فیبر و ویتامین‌ها است و راه هضم پروتئین را تغییر می‌دهند. غذای واقعی باعث می‌شود آنها بالانس شوند ولی پودرآن این کار را نمی‌کند.

    یازده عادت تغذیه ای مناسب برای آشکارسازی عضلات بدنبعضی افراد فکر می کنند که تنها راه داشتن عضلات 6 تکه در شکم و بیرون آوردن باقی عضلات بدن، ورزش شدید و وزنه زدن است. اما واقعیت این است که بعد از مدتی ورزش سخت، از رمق می…
    ادامه مطلب

    آیا بهتر است که مواد مغذی بدنتان را از طریق غذاهای کامل به دست آورید؟ حتما همین طور است. بسیاری از محققان معتقدند برای این کار باید به غذاهای واقعی و کامل توجه ویژه شود.

    معمولا لزومی برای وجود پودرهای پروتئین در بدن وجود ندارد اما اگر مایل هستید می‌توانید از آنها استفاده کنید. حالت ایده‌آل این است که تمرکزتان را روی غذا بگذارید. برای مثال 2 عدد تخم مرغ آب پز حاوی 12 گرم پروتئین است و یک میان وعده عالی محسوب می‌شود. دیگر محصولات مناسب برای این مورد ماست یونانی، دانه چیا و بعضی از میوه‌ها هستند.

    در حقیقت یکی از تحقیقات نشان داده است که متوجه شد که احتمال کوتاه قد شدن نوزادان هنگام تولد و سپس نخوردن پروتئین در زنانی که رژیم غذایی استفاده بالا از این ماده داشتند بیشتر است. شخصی که روی این موضوع تحقیق کرده بود می‌گوید در حالی که خوردن این ماده مغذی به اندازه کافی در زنان باردار برای حمایت از رشد کودک مهم است، بهتر است آنها از استفاده‌ی بیش از حد آن نیز بپرهیزند و برای اطمینان آن را به اندازه مصرف کنند.

    تمرکز بر گسترش غذاهای پروتئینی در طول روز و مصرف پروتئین بیش از حد به این معنی است که بدن شما کالری اضافی را دریافت می‌کند و آن را به عنوان چربی ذخیره می‌کند. شما می‌توانید بیش از حد مواد غذایی خوب را دریافت کنید اما یادتان باشد که در مورد پروتئین مصرف بیش از حد سخت می تواند بر روی رژیم غذایی شما اثر بگذارد در حالی که پروتئین به عنوان بخشی از رژیم غذایی سالم و ساخت عضله ضروری است.

    بیشتر استفاده کردن لزوما همیشه بهتر نیست رژیم‌های غذایی با پروتئین بالا می‌توانند روی کلیه‌ها اثر بدی داشته باشند و ممکن است هر بیماری کلیوی که ممکن است در بدن شما وجود داشته باشد بدتر شود و سوخت و ساخت بدن برای از بین بردن مواد زائد متابولیسم پروتئین دشوار است.


  
  

لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا


 

  • لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    بهترین و شیک ترین مدلهای لباس مجلسی سال 97 و 2018 را از برندهای مختلف برای شما خانم های خوش سلیقه جمع آوری کرده ایم که در ادامه می‌بینید. 

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی شیک 2018

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    مدلهای شیک لباس مجلسی زنانه 97

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    ژورنال لباس مجلسی دخترانه 97 و 2018

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    مدل لباس زنانه و دخترانه 2018

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    مدل لباس مجلسی رنگ صورتی

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    مدلهای لباس مجلسی بلند 2018

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    مدل لباس مجلسی گیپور 2018

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    مدل لباس زنانه و دخترانه رنگ سال 97 / مجله مد سایت پارس ناز

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی کوتاه 97 ،لباس مجلسی بلند 2018

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی 97 ،لباس مجلسی 2018

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    مدلهای لباس مجلسی زنانه و دخترانه 97 و 2018 / سایت پارس ناز

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    مدلهای شیک لباس مجلسی 97 ،لباس مجلسی جذاب مد سال 97

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    بهترین مدلهای لباس مجلسی دخترانه 2018

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    مدلهای لباس مجلسی بهاری 2018

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    انتخاب مدل لباس مجلسی براساس فرم صورت

    هر کسی شکل اندام و صورت خاصی دارد که با بقیه افراد متفاوت است اما دسته بندی‌ های کلی‌ صورت گرفته که میتواند کمک کند تا تشخیص دهید که چه لباسی مناسب اندام و چهره شما است. مشورت با یک خیاط یا طراح لباس ماهر می تواند بشما در انتخاب مدل کمک کند.

    برای هماهنگ کردن مدل لباس و فرم چهره باید نکات زیر را درنظر بگیرید:

    1- اگر صورت گردی دارید مدل‌های یقه هفت، دلبری و قایقی مناسب شما است. یقه بلند و ایستاده مناسب شما نیست.

    2- اگر صورتی مثلثی دارید یقه اسکوپ، یقه دلبری و یقه گرد مناسب چهره شماست.

    3- اگر صورتی قلبی شکل دارید بقه بلند و ایستاده یا عریض مناسب شما است.

    4- اگر صورت مستطیلی شکل دارید یقه گرد، یقه سابرینا و یقه دلبری مناسب شماست و یقه مربعی و مستطیلی مناسب نیست.

    5- اگر صورت کشیده‌ای دارید یقه‌های عریض و گرد مناسب شماست و یقه هفت مناسب شما نیست.

    توصیه‌ های کارشناسان مد و لباس برای مهمانی

    1- لباس کوتاه نپوشید

    اگر یک خانم بالغ و بالای 18 سال هستید بهتر است لباس مجلسی شما کوتاه نباشد چون نه تنها احترام به خانواده‌ های میزبان است بلکه لباس‌ های بلند بسیار جذاب‌تر و زیباتر هستند. البته می توانید از مدل‌ های چاک‌ دار استفاده کنید.

    2- تور سفید نپوشید

    توری سفید و کرم در لباس مجلسی مهمانان یک اشتباه مد محسوب میشود. بجای توری‌هایی با این رنگ می توانید از پولک یا گیپور در رنگ‌های سفید و روشن استفاده کنید.

    3- مشکی پوشیدن اشکالی ندارد

    در دنیای مدرن پوشیدن لباس مشکی برای مهمانان عروسی جایز است و بسیار شیک و زیبا نیز هست بنابر این شما میتوانید برای عروسی لباس مشکی ساده بپوشید و از مزایای آن بهره مند شوید.

    4- یک کیف کوچک همراه داشته باشید

    کیف‌ های بزرگ حتی اگر مجلسی هم باشند مناسب حمل دریک مجلس عروسی نیستند پس بهتر است یک کیف کوچک و ظریف برای حمل لوازم ضروری خود در عروسی مثل موبایل و لوازم آرایشی و پول همراه داشته باشید.

    5- کفش آسان بپوشید

    اگر چه تعداد زیادی از خانم‌ها علاقمندند با پوشیدن کفش پاشنه قد بلند خودرا عروسی‌ ها 20 سانتی متر زیاد کنند ولی با اینکار به سرعت خسته شده و جز نشستن چاره دیگری ندارند پس بهتر است کفشی بپوشید که بتوانید چند ساعت با آن‌ها راه بروید.

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا 

    لباس مجلسی سال 97 | 41 مدل لباس مجلسی 2018 در طرح و رنگ های زیبا

    مطالب مرتبط :

    لباس مجلسی زنانه 97 و 2018 |ژورنال انواع مدل های لباس و پیراهن مجلسی «122 مدل»

    لباس مجلسی بنفش 2018 | 40 مدل لباس مجلسی رنگ سال 97 و 2018

    لباس مجلسی زنانه 2018 |بهترین مدل های لباس مجلسی دخترانه عید نوروز و بهار سال 97

    شیک ترین مدل های لباس مجلسی 97 و 2018

    جدیدترین مدل های لباس شب و مجلسی 2018

    شیک ترین مدل های لباس مجلسی کوتاه 2018


  
  

عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)


 

  • عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    جدید ترین و بهترین عکس های دیدنی بازیگران و چهره های مشهور ایرانی در اینستاگرام را می‌توانید در مجموعه دیدنی زیر ببینید.

    مهدی مهدوی کیا به دعوت علیرضا جهانبخش به آلکمار هلند رفته بودو یکی از بازی های وی را هم از نزدیک تماشا کرد. چه خوب است که مهدی بعنوان الگو و اسطوره نسل های بعدی خودش انقدر خوب به عشق ستاره های جوان بها می‌دهد و همراه آنان است.

    توجهی که مهدی دراین چند سال به فوتبال پایه ایران داشته است قطعا خیلی خیلی بیشتر از تلاشی است که الف تا ی فدراسیون برای فوتبال پایه کرده اند.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    محسن افشانی و همسرش به نجف اشرف رفته اند تا یک قاب متفاوت و سوژه ای مذهبی برای اینستاگرامشان خلق کنند. شکی نیست که زندگی این دو عزیز صرفا برای خوشگذرانی بیشتر در اینستاگرام شکل گرفته است.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    محسن جان چاووشی هم که الحمدالله با هیچ چیزی خوب نیست و کلا با همه ی چیز مشکل دارد.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    عکس عالی و متفاوت مهدی پاکدل در جوار پاریس, بسیار متفاوت با همه ی عکسها و سلفی های تکراری ای که با این برج زیبا گرفته اند و می گیرند و خواهند گرفت.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    پدر و مادر عزیز علیرضا جهانبخش هم این روز ها همراه فرزندشان در هلند هستند.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    آرش استیلاف شومن و کمدین مشهور تلویزیون چین که یک رگ ایرانی دارد, چند روزی است که به تهران آمده ودر کنار چهره ها و هنرمندان در حال خوش گذراندن است. دراین جا هم به همراه بهاره کیان افشار و سایر دوستان به کنسرت امید حاجیلی رفته بودند.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    همیشه تمام تلاشت را برای موفق شدنت انجام بده تا مثل احمد سعیدی با چند ترانه فکستنی, مازراتی سوار شوی.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    مینا نوروزی از چهره های قدیمی تلویزیون از حضور خود دریک سریال جدید خبر داد. وقتی می بینیم دوباره به قدیمی هایی که مدت ها دور از صحنه بودند, بها داده شده بسیار خوشحال می‌شویم.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    منوچهر زنده دل, گوینده و بازیگر خوب کشورمان در ارتفاعات تهران این عکس برفی را گرفته است.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    نوید جان محمدزاده در مراسم اکران خصوصی فیلم /بدون تاریخ بدون امضا/ در پردیس ملت. همان فیلمی که نوید بخاطر بازی بدون نقص خود در آن برنده شیر طلایی جشنواره ونیز سال گذشته شد و افتخاری به ویترین افتخارات سینمای یاران اضافه کرد.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    من نمی‌دانم چرا نمی توانیم ساکت و بی تفاوت باشیم و به همه ی چیز و هر حرفی واکنش نشان ندهیم. یکی یک حرفی که با حق و نا حق بودنش کاری نداریم, دریک جاییکه جایش نبوده, گفته, یکیدیگر گیر داده که چرا اولی این حرف ها را در آن جا زده ودر این جا نزد, بعد طرفداران اولی, دومی را کوبیده اند

    و کلی عکس آرشیوی و قدیمی درآورده اند که شما خودت فلان و بیسار حالا مشکل برات پیش آمده کَسَگَم! سومی هم برای این که بگوید من هم بازی, از اولی حمایت و از دومی اعلاام برائت کرده است. خلاصه این که انقدر خودمان را درگیر نکنیم, دو سه روز زندگی ارزشش را ندارد!

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    امیر دژاکام تحت تاثیر موجود تاکسیدرمی شده ای که قیافه اش شبیه قیافه کسی است که ساعت 7 صبح روز جمعه با صدای جاروبرقی مادرش از خواب پریده است.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    سلفی عزیزان پیش ار اجرای نمایششان در تماشاخانه ایرانشهر. جواد عزتی, عباس جمشیدی, مه لقا باقری, رویا میرعلمی و امیر کاظمی. نمایش «زندانی خیابان نفر دوم» به کارگردانی مه لقا باقری که نخستین تجربه مه لقا در کارگردانی تئاتر است.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    اینستاگرام دیگر جای مناسبی برای سایر خوش تیپ ها و مدل ها نیست. همه ی باید دی اکتیو کنند و با صفخات فیک, امیر محمد را لایک کنند.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    شهرام جان درست نیست که بخاطر یک سلفی مادر جان را گرفتار آرتروز کنی.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    سارا خادم الشریعه و همسرش اردشیر احمدی, در جشن تولد دونفره ی اردشیر که 28 سالگی اش را جشن گرفته است.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    خاطره بازی سارا بهرامی با عکسی مربوط به 6 سال پیش, به همراه امیر جدیدی, نوید محمدزاده و سایر دوستان در پشت صحنه یک فیلم کوتاه.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    هر لحظه امکان دارد آدم به یک نقطه ای از سطح تحمل و احساس نسبت به یک شخص برسد, که وادار به استفاده از دکمه بلاک شود. ولی خب سوژه هایش حیف هستند, حداقل کامنت خورش «بخوانید فحش» خوب است!

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    سلفی نو میک آپِ مریم معصومی در جاییکه با توجه به نوع پوشش گیاهی اش, در جنوب کشور است./ عکسهای بازیگران

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    کاش یک نفر بیاید و بگوید که این چین و چروک ها و حال نزار, مربوط به گریم یک فیلم است. سلامت باشی سوپراستارِ همیشگی سینما.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    یعقوب کریمی فوتبالیست خوب کشورمان و همسرش که چند قسمت دریک سریال بازی کرد و mission complete.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    مریم امیر جلالی دست خودش نیست, آن قدر داد و نعره زده و اخم کرده, خنده هایش هم توأم با اخم است.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    گریم عالی و خنده دار امیر کربلایی زاده دریک نمایش جدید. گویا باب راس را وزیر اعظم سریال جومونگ پیوند زده ای.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    سارا منجزی کلاه کاسکت موتورسوار را قرض گرفته و موتور را از جک درآورده است تا عکسش طبیعی تر بنظر برسد.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    نگین معتضدی و آزیتا ترکاشوند درکنار آتش هیزمی در پشت صحنه سریال جدیدشان.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    سلفی احمد مهرانفر در اتاق گریم شلوغ و پلوغ کارشان.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    امیرحسین رستمی در حال قدم زدن و خوشگذرانی در حوالی کولسئوم در ایتالیا.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    شیوا ابراهیمی بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون که با /شام آخر/ فریدون جیرانی چهره شد, این روز ها در بیرون از کشور زندگی می کند, ولی با همه ی این‌ها باریکه پلی برای بازگشت خود به ایران و فعالیت دوباره در سینما باقی گذاشته است و تحت تاثیر شرایط جوی قرار نگرفته است. / عکس های بازیگران

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    اگر اتاق گریم ها از پروژه ها حذف می ‌شد و یا مثلاً عکاسی در انها ممنوع میگشت, تعداد پست های بازیگران به یک سوم کاهش پیدا می‌کرد.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    یکبار یک بازیگر به شیراز رفت ودر پست هایش ننوشت که /خوشا شیراز و وضع بی مثالش/ متاسفانه خیلی دوام نیاورد و درگذشت.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    پرواز همای تربچه رابا دنیا عوض نمیکند. امیدواریم نظرش درباره شرایط زیست محیطی که بر اثر هضم نه چندان خوب تربچه اتفاق می‌افتد هم همین باشد.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    بابک صحرایی درکنار مرتضی عقیلی هنرمند قدیمی سینما و تئاتر که گویا به میهن بازگشته است. برای همه ی پیشکسوت های عزیزمان آرزوی سلامتی داریم.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    ستاره اسکندری, مهدی پاکدل و تینا پاکروان این روز ها در پاریس هستند تا فیلم /خانه کاغذی/ راکه در ایران هم به زور اکران شد, در آن جا اکران کنند.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    تفریحات زمستانی آناهیتا همتی و رفیقش در قاب سلفی.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    استوری بدون شرح رعنا آزادی ور, یکی از معدود هنرمندانی که می تواند ادعای نچرال بودن صورتش را داشته باشد که هیچگاه چنین ادعایی نداشته است.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    نگار جواهریان در کاشان زیبا.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    بهاره افشاری برای نقشی که پس از سال‌ها دریک فیلم بازی کرده بود, ابراز دلتنگی کرده است.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    عکسی از اعضای انجمن صنفی بازیگران سینما و تلویزیون ایران, انجمنی که نخستین بار است اسم آنرا می‌شنویم و از موجودیت اش مطلع می‌گردیم! با عضویت ساناز سماواتی, زهره حمیدی, جمشید مشایخی و پسرش, یوسف مرادیان و سایر عزیزان.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    عکس یادگاری مهران رنجبر درکنار استاد کیهان کلهر پس از کنسرت شب گذشته ایشان در تهران.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    فریدون آسرایی از خونگرمی و مهمان نوازی مردم چابهار و همچنین طبیعت بکر و زیبای این منطقه گفته است. چه خوب می ‌شد اگر شهر هایی نظیر چابهار و خیلی جاهای دیگر از نظر امکانات و زیرساخت ها در حدی بودند که میتوانستند جای گزین مسافرت های خارجی هموطنان به کشور های همسایه در تعطیلات نوروزی شوند. از منظر زیبایی های طبیعی که چیزی کم ندارند.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    خبر درگذشت سری دیوی ستاره زیبا رو و محبوب سینمای هند از اخبار ناراحت کننده روز گذشته بود, مخصوصاً برای ایرانیانی که با فیلم ها و رقص ها و آواز های او در فیلمهای وی اچ اس کرایه ای دهه شصت و هفتاد خاطره دارند. محمد نادری یکی از همین افراد است که این نامه خواندنی و طنزگونه را برای عشق قدیمی اش سری دیوی نوشته است. روحش شاد.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    زهره فکور صبور دراین عکس دقیقا در حال گذشتن از انچه که با او کرده اند, است تا مطلبمان به شعر زنده یاد استاد شهریار ختم شود. ممنون از همراهی تان, تا فردا, یا حق.

    عکسهای بازیگران و چهره های سرشناس در دنیای مجازی (420)

    مطالب مربوط :

    جدیدترین عکس های بازیگران در سال 2018 و هنرمندان مشهور «419»

    عکس های بازیگران و هنرمندان و خبرهای داغ از زندگی شخصی آنها «418»

    عکس های جنجالی بازیگران و ستاره های مشهور این روزها «417»

    عکسهای بازیگران ایرانی در سال 2018 و ستاره های محبوب «416»


  
  

رکورد جدید آلمان در تراز تجاری مثبت


 

  • رکورد جدید آلمان در تراز تجاری مثبت

    رشد پایدار اقتصادی، بازار پر رونق کار و تراز مثبت تجاری، میلیاردها یورو درآمد مازاد به خزانه آلمان سرازیر کرده است. دریافتی دولت مرکزی و ایالت‌ها در سال 2017 مبلغ بی‌سابقه‌ای بیش از هزینه‌های آنها بوده است.

    اداره فدرال آمار آلمان روز جمعه (23 فوریه/ 4 اسفند) گزارشی از وضعیت اقتصادی این کشور در سال گذشته میلادی را در شهر ویسبادن ارائه کرد.

    بر پایه این گزارش دولت مرکزی، ایالت‌ها و صندوق‌های تامین و بیمه اجتماعی در سال 2017 در مجموع 36 میلیارد و 600 میلیون یورو بیش از آنچه هزینه کرده دریافت کرده‌اند.

    میزان درآمدهای مازاد در آلمان بی‌سابقه اما از برآوردهای قبلی اندکی کمتر است. پیشتر گمان می‌رفت درآمد مازاد سال گذشته به 38 میلیارد و 400 میلیون یورو برسد.

    به این ترتیب اقتصاد آلمان برای چهارمین سال پیاپی دارای تراز مالی مثبت است و از مقررات پیش‌بینی شده در اتحادیه اروپا در زمینه وضعیت بودجه به میزان قابل توجهی فاصله گرفته است.

    حداکثر میزان کسری بودجه مجاز برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا 3 درصد تولید ناخالص ملی تعیین شده، این در حالی است که  تراز مالی اقتصاد آلمان در سال پیش 1‌/1 درصد مثبت بوده است.

    بیشترین مازاد درآمدها در سال قبل به میزان 16 میلیارد و 200 میلیون یورو نصیب ایالت‌های آلمان شده است. درآمدهای دولت مرکزی نیز با اندکی بیش از یک درصد افزایش به نسبت سال 2016 به 7 میلیارد و 400 میلیون یورو رسیده است.

    بیشترین رشد اقتصادی 7 سال گذشته

    رشد اقتصادی آلمان در سه ماه پایانی سال گذشته به برکت افزایش شش دهم درصدی صادرات نسبت به مدت مشابه در سال پیش از آن همچنان ادامه یافت.

    در سال 2017 میزان رشد اقتصادی آلمان به طور میانگین 2/2 درصد بود که بیشترین میزان رشد در این کشور از سال 2011 محسوب می‌شود.

    یکی از علت‌های وضعیت خوب اقتصادی آلمان تراز مثبت تجاری این کشور است که برخی کشورها، به خصوص ایالات متحده آمریکا از آن خشنود نیستند.

    تراز مثبت تجارت خارجی

    در سه ماهه پایانی سال گذشته صادرات کالاهای آلمانی در قیاس با مدت مشابه سال قبل 2 و 7 دهم درصد و واردات تنها 2 درصد رشد داشته است.

    آلمان در سال گذشته بیش از یک هزار و 203 میلیارد یورو کالا صادر و نزدیک به 955 میلیارد یورو کالا وارد کرده است.

    در سال 2017 سرمایه‌گذاری شرکت‌های آلمانی در تاسیسات و ماشین‌آلات هفت دهم درصد افزایش داشته که می‌تواند ثبات در بازار کار و افزایش اشتغال را به همراه داشته باشد. میزان بیکاری در آلمان کمتر از شش درصد است.

    با این همه شماری از کارشناسان معتقدند دولت آلمان در سال‌های گذشته از سرمایه‌گذاری لازم در بخش‌های مختلف خودداری کرده و احتمال می‌دهند در صورت تغییر این سیاست دوران رکوردزنی اقتصاد آلمان  رو به پایان باشد.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >