سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بزرگترین دریغها در روز رستاخیز دریغ مردى است که مالى را جز از راه طاعت خدا به دست آورد ، پس مردى آن را به ارث برد و در طاعت خداى سبحان انفاق کرد . او بدان انفاق به بهشت رفت و نخستین بدان راه دوزخ سپرد . [نهج البلاغه]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :28
کل بازدید :121524
تعداد کل یاداشته ها : 260
103/2/23
1:57 ص

انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید


 

  • انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید

    انگور، میوه درخت تاک که بسیار خوشمزه و پرخاصیت است انواع مختلفی دارد مانند انگور قرمز، سبز و سیاه. انگور به خانواده بری‌ها تعلق دارد و حاوی ویتامین‌ها و مواد مغذی بسیاری است که آن را به میوه‌ای مفید برای سلامتی تبدیل می‌کند. در این نوشتار با ما همراه شوید تا مهمترین خواص انگور سیاه را بدانید.

    نوعی انگور که کاملا شناخته شده است و به راحتی در بازار یافت می‌شود، انگور سیاه است. انگور سیاه، همان‌گونه که از نامش پیداست، رنگ سیاهی دارد و اندازه آن به اندازه انگورهای معمولی است.

    خواص انگور سیاه:

    انگور سیاه نسبت به انگور معمولی، طعمی شیرین‌تر دارد و آب موجود در آن از انگورهای دیگر بیشتر است. بنابراین، به یکی از محبوب‌ترین انواع انگور تبدیل شده و قیمت آن از انگورهای دیگر بیشتر است.

    در ادامه مهمترین خواص انگور سیاه را بشناسید

    انگور سیاه، ارزش غذایی بالایی دارد و برای بدن بسیار مفید است. خواص انگور سیاه چیست؟ خواص این میوه را در این‌جا آورده‌ایم:

    مطلب مرتبط: خواص انگور: 39 فایده انگور برای سلامتی، پوست و مو

    1. ماده اصلی تولید کشمش

    انگور سیاه، ماده خام تولید کشمش است. کشمش، یکی از محصولات انگور است که از طریق فرآیند خشک کردن انگور به وجود می‌آید. بنابراین رطوبت موجود در آن از انگور کمتر است. کشمش معمولا در تهیه نوشیدنی‌ها و غذا به کار می‌رود.

    2. جلوگیری از دهیدراته شدن

    یکی از خواص انگور سیاه، داشتن آب زیاد است. این آب زیاد می‌تواند از دهیدراته شدن یا کم آبی در بدن جلوگیری کند. دهیدراته شدن به تنهایی می‌تواند باعث مشکلاتی مانند خستگی، از حال رفتن مکرر و همچنین کاهش حافظه و تمرکز شود.

    3. تسکین میگرن

    انگور سیاه، خاصیت تسکین میگرن یا سردرد را دارد. بنابراین وقتی میگرن دارید، سعی کنید انگور سیاه بخورید زیرا می‌تواند سردرد ناشی از میگرن را درمان کند.

    مطلب مرتبط: 15 فایده روغن هسته انگور برای سلامتی، پوست و مو

    4. کاهش علائم آسم

    انگور سیاه، خاصیت کاهش و جلوگیری از علائم آسم و مشکلات نفسی را دارد. آسم و مشکلات تنفسی، معمولا به دلیل عفونت ناشی از گرد و غبار و آلاینده‌هایی که وارد دستگاه تنفسی می‌شوند، به وجود می‌آیند.

    5. جلوگیری از سرطان

    یکی از خواص انگور سیاه برای سلامتی، جلوگیری از ایجاد و رشد سلول‌های سرطانی است. یکی از سرطان‌هایی که انگور سیاه در جلوگیری از آن نقش دارد، سرطان سینه است.

    6. ضد باکتری

    انگور سیاه خاصیت ضد باکتری نیز دارد. با خوردن انگور سیاه، می‌توان از ورود باکتری‌ها به بدن جلوگیری کرد. به علاوه، انگور سیاه به کشتن باکتری‌های بیماری‌زا نیز کمک می‌کند.

    مطلب مرتبط: خواص انگور قرمز: 14 فایده انگور قرمز برای سلامتی، پوست و مو

    7. سلامتی کلیه

    انگور سیاه، برای حفظ سلامتی کلیه‌ها نیز مفید است. برخی تحقیقات نشان می‌دهند که خوردن منظم انگور سیاه باعث سلامت کلیه‌ها و عملکرد درست آنها می‌شود.

    8. کاهش علائم نقرس

    کسانی که از علائم نقرس مانند درد مفاصل رنج می‌برند می‌توانند خوردن انگور سیاه را امتحان کنند. ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در انگور سیاه می‌توانند به کاهش و یا رفع علائم نقرس کمک کنند.

    مطلب مرتبط: طبع گرم و طبع سرد: لیست 157 غذا برای افراد گرم مزاج و سرد مزاج

    9. حفظ سلامت دستگاه گوارش

    یکی دیگر از خواص انگورسیاه، داشتن فیبر بالاست. فیبر بالای انگور سیاه با آب زیاد همراه شده است. بنابراین انگور سیاه برای حفظ سلامت دستگاه گوارش و جلوگیری از مشکلات گوارشی مانند یبوست، هموروئید و اسهال مفید است.

    10. افزایش بنیه

    آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین C موجود در تمام انواع انگور از جمله انگور سیاه، نقش مهمی در افزایش بنیه ایفا می‌کنند و همچنین می‌توانند از بیماری‌هایی که بر سیستم ایمنی اثر می‌گذارند جلوگیری کنند.

    11. آنتی اکسیدان

    یکی دیگر از خواص انگور سیاه، داشتن آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان‌ها می‌توانند رادیکال‌های آزاد را خنثی کنند، توانایی و بنیه بدن را افزایش دهند، مانع از پیری زودرس شوند و همچنین از سرطان جلوگیری کنند.

    12. درمان برفک

    یکی دیگر از خواص انگور سیاه این است که می‌تواند از ایجاد زخم‌های دهانی جلوگیری کرده و آنها را درمان کند.

    مطلب مرتبط: خواص دانه سویا: 34 فایده دانه سویا برای سلامتی، پوست و مو

    13. شادابی بدن

    میزان آب موجود در انگور سیاه و طعم ترش ملایم آن در شادابی بدن بسیار موثر است. طعم اسیدی می‌تواند بدن خواب آلود و خسته را سر حال بیاورد تا فعالیتش را از سر بگیرد.

    14. جلوگیری از کم خونی

    انگور سیاه، حاوی آهن نیز هست. آهن می‌تواند از کم خونی جلوگیری کند. علائم کم خونی، خستگی، ضعف، سرگیجه، سردرد، آسیب‌پذیری در برابر بیماری‌ها و همچنین خواب‌آلودگی هستند.

    15. افزایش گردش خون

    آهن موجود در انگور سیاه، علاوه بر جلوگیری از کم خونی، گردش خون بدن را نیز افزایش می‌دهد.

    16. جلوگیری از حمله قلبی

    نیتریک اکسید موجود در انگور سیاه از سلامت قلب محافظت کرده و می‌تواند از حمله‌های قلبی نیز جلوگیری کند. به علاوه، انگور سیاه می‌تواند با افزایش گردش خون، از انسداد عروق خونی نیز جلوگیری کند.

    17. کاهش قند خون

    انگور سیاه، برای افراد مبتلا به دیابت بسیار مفید است زیرا توانایی پایین آوردن قند خون را دارد. بنابراین مصرف آن برای بیماران دیابتی بسیار مفید و بی‌خطر است.

    مطلب مرتبط:  20 فایده سیب زمینی برای سلامتی، پوست و مو

    18. حفظ سلامت پوست

    انگور سیاه، طیف وسیعی از ویتامین‌ها و مواد معدنی را داراست که برای حفظ سلامت پوست مفیدند. این انگور می‌تواند از ایجاد مشکلات مربوط به پوست مانند خشکی و زبری پوست جلوگیری کرده و سلول‌های مرده پوست را از بین ببرد.

    19. جلوگیری از بی‌خوابی

    انگور حاوی ترکیباتی است که می‌توانند به تنظیم ساعت بیولوژیک بدن کمک کنند. مطمئنا این خاصیت می‌تواند از بی‌خوابی جلوگیری کرده و به افرادی که در خوابیدن مشکل دارند، کمک کند.

    20. حفظ سلامت چشم

    یکی از خواص انگور سیاه، سرشار بودن از ویتامین A است. فایده مهم ویتامین A حفظ سلامت چشم است. همچنین می‌تواند از برخی مشکلات چشمی مانند آب مروارید و نزدیک بینی نیز جلوگیری کند.

    این‌ها خواص انگور سیاه برای سلامتی هستند. امیدواریم این مطلب توانسته باشد به دانسته‌های شما بیفزاید.


    ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – مژگان گوران

    منبع: hanchunk

    خواص انگور سیاه: 20 فایده شگفت انگیز انگور سیاه برای سلامتی


    مطالب مرتبط

    خوراکی های دارویی: این 8 خوراکی از هر دارویی بهترند

    10 ادویه برای کاهش وزن

    12 ماده خوراکی کنترل کننده اشتها

    تستوسترون: 19 خوراکی عالی برای افزایش تستوسترون در مردان

    خواص روغن کنجد :35 فایده روغن کنجد برای مو ، پوست و سلامتی

    خواص گوجه سبز: 10 فایده گوجه سبز برای سلامتی که باورتان نمی‌شود

    خواص شیره چغندر قند: 9 فایده شیره چغندر قند برای سلامتی

    خواص روغن سویا: 8 فایده شگفت‌انگیز روغن سویا برای سلامتی

    16 شگفت‌انگیزترین خواص ساپادیل برای سلامتی، پوست و مو

    14 شگفت‌انگیزترین خواص لوبیا چشم بلبلی برای سلامتی، پوست و مو

    18 مهمترین خواص جینسینگ برای پوست، مو و سلامتی

    خواص آب زردآلو: 10 فایده‌ حیرت انگیز آب زردآلو برای سلامتی


  
  

انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید


 

  • انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید

    باور داشته باشید یا نه شما هم می‌توانید در رویارویی با افراد سخت گیر و دشوار آرامش خود را حفظ کنید، چالش موجود را بی‌اثر کنید و متانت و وقار خودتان را حفظ کنید. پس با ما همراه باشید تا 20 روش ماهرانه برای برخورد با افراد سخت گیر و دشوار را به شما یاد بدهیم.

    برخورد با افراد سخت گیر

    همه ما در چنین شرایطی با شهامت تلاش می‌کنیم تا برای یک فرد کاملا سرسخت استدلال هایی عقلانی بیاوریم و او را قانع کنیم. چنین شرایطی معمولا آزار دهنده، دیوانه‌کننده و برخی اوقات هم ترسناک است. حقیقت این است که شما نمی‌توانید یک فرد غیرمنطقی را با استدلال و منطق قانع کنید. با این وجود، روش هایی اثبات شده وجود دارد که با استفاده از آنها بهتر می‌توانید این موقعیت‌های تند و زننده را مدیریت کنید.

    من در نتیجه سال‌های طولانی کار در بیمارستان روشی را یاد گرفته ام که از نظر تکنیکی ” تشنج زدایی کلامی” نامیده می‌شود. هرسال ما برای رفع تشنج در موقعیت‌های دشوار و سختی آموزش می‌دیدیم که در آنها یک بیماریا یکی از اعضای خانواده او یا حتی یکی دیگر از همکاران ما به شدت عصبانی و ظاهرا غیرقابل کنترل می‌شد.

    مطلب مرتبط: 20 شیوه موثر برای مقابله با انرژی منفی که حتما باید بدانید

    آنچه که در ادامه می‌خوانید روش هایی است که تیم‌های حرفه‌ای مداخله در بحران بکار می‌برند و شما هم می‌توانید آنها را فرا بگیرید. شما می‌توانید از این روش‌ها در برخورد با رییس، مشتری، اعضای خانواده یا حتی یک غریبه استفاده کنید. به یاد داشته باشید که: هرچه رابطه نزدیک تری با فرد مورد نظر داشته باشید، اطلاعات بیشتری در مورد آنچه که بهترین تاثیر را خواهد داشت و موجب آرام شدن اوضاع خواهد شد را در اختیار خواهید داشت.

    شاید این راه‌حل‌ها در ابتدا غیرطبیعی به نظر برسند. وقتی با فردی برخورد می‌کنید که رفتاری غیرمنطقی و غیرقابل قبول نشان می‌دهد، مرکز پاسخ گویی ترس در مغز شما(the fight-flight-freeze part) فعال می‌شود. این بخش مغز نمی‌تواند بین یک مشتری که بر سر شما فریاد می‌زند یا یک سگ وحشی که می‌خواهد به شما حمله کند تفاوتی را تشخیص دهد. استفاده از ذهن هوشیار و خودآگاه شما برای از بین بردن تشنج در چنین موقعیت هایی به شما بستگی دارد. برخی از این روش‌ها کلی هستند و همه جا عمومیت دارند و ایجاد یک تصویر ذهنی جدید را پیشنهاد می‌کنند. برخی دیگر از آنها بگونه‌ای خاص تر به شما توصیه می‌کنند که چه کاری را در لحظه انجام دهید.

    مطلب مرتبط: 15 روش دفع انرژی منفی از اطراف تان

    1. گوش دهید

    گوش دادن نخستین گام برای روبه‌رو شدن با افراد غیرمنطقی است. هرفردی دوست دارد که احساس شنیده شدن را تجربه کند. تا زمانی که فرد مقابل شما احساس تایید شدن را تجربه نکند هیچ اتفاق مثبتی رخ نمی‌دهد. به هنگام گوش دادن کاملا بر آنچه که دیگری می‌گوید متمرکز شوید نه آنچه که خودتان در گام بعدی می‌خواهید بگویید.

    برخورد با افراد سخت گیر : آرام بمانید

    وقتی موقعیتی سرشار از بار احساسی است، بهره بردن از گرمای آن لحظه کار آسانی است. نفس کشیدن خود را رصد کنید. نفس هایی آرام و عمیق بکشید.

    3. قضاوت نکنید

    شما از تجربه درونی فرد مقابل چیزی نمی‌دانید. این احتمال وجود دارد که وقتی فردی به شکل غیرمنطقی رفتار می‌کند احتمالا گونه‌ای احساس ترس یا آسیب‌پذیری را تجربه می‌کند.

    4. به فرد مورد نظر احترام بگذارید

    مهم نیست که فرد مقابل با شما چگونه رفتار می‌کند. رفتار تحقیرآمیز شما هیچ تاثیری در برطرف کردن وضعیت موجود نخواهد داشت.

    مطلب مرتبط: 4 نوع آدم منفی که باید از آنها دوری کنید

    5. نیاز پنهان فرد مقابل را پیدا کنید

    این فردمی خواهد چه چیزی را واقعا به‌دست آورد؟ او از چه چیزی دوری می‌کند؟

    6. در اطراف خود فردی را پیدا کنید که می‌تواند به شما کمک کند

    اگر در محل کارتان هستید و با یک مشتری مزاحم روبه‌رو شده اید، به سرعت از یکی از همکاران خود در آن نزدیکی کمک بخواهید.

    برخورد با افراد سخت گیر 7: تقاضای موافقت و پذیرش نکنید

    مثلا اینکه وقتی از فردی که آشفته و پریشان است بخواهید که ساکت شده و آرام باشد درواقع او را خشمگین تر می‌کنید. در عوض، از او بپرسید که چه چیزی او را آشفته و خشمگین کرده است و به او اجازه دهید که خودش را خالی کند.

    8. گفتن جمله هایی مثل ” می‌فهمم” معمولا همه چیز را بدتر می‌کند

    بجای این جمله بگویید: ” بیشتر توضیح بده تا بتوانم بهتر مسئله را درک کنم”

    9. لبخند نزنید. لبخند شما در این شرایط نشانه تمسخر است

    اگرچه گاهی اوقات خنده و شوخی می‌تواند از شدت اوضاع کم کند اما غالبا این روش خطرناک است و ممکن است نتیجه‌ای معکوس داشته باشد.

    مطلب مرتبط: 7 نکته‌ برای خلاص شدن از شر انرژی های منفی

    10. رفتار تدافعی نشان ندهید

    این کار سختی است. بطور طبیعی شما از شنیدن کلمات زشتی که دیگری می‌گوید یا چیزهایی که می‌دانید درست نیست لذت نمی‌برید. در این شرایط تمایل دارید که از خودتان دفاع کنید. اما فرد مقابل آنچنان داغ کرده است که این روش جوابگو نخواهد بود. به یاد داشته باشید که این مسئله ربطی به شما ندارد. آن را مسئله‌ای شخصی ندانید. (هرچند که حرف زدن راحت تر از عمل کردن است.)

    11. جواب خشم را با خشم ندهید

    بالا بردن صدا، نشان دادن با دست یا بی‌حرمتی‌های کلامی به فرد مقابل تنها اوضاع را وخیم تر می‌کند. از صدایی آرام، یواش و یکنواخت استفاده کنید. سر دیگری داد نزنید. صبر کنید تا فرد مقابل شما نفسی بکشد سپس شما صحبت کنید.

    12. بحث کردنرا فراموش کنید

    سعی کنید اصلا با فرد مقابل خود بحث نکنید. سعی در متقاعد کردن او نداشته باشید چرا که این کار هم انرژی شما را می گیرد و هم بی فایده است.

    برخورد با افراد سخت گیر 13: از فرد مقابل بیشتر فاصله بگیرید

    شاید بطور غریزی بخواهید که دستهای خود را دور بازوهای او حلقه کنید یا به هر روش مشابهی در چنین شرایطی فرد مقابل را آرام کنید. اما درصورتیکه او کاملا آشفته و خشمگین باشد، از تماس بدنی خودداری کنید زیرا ممکن است تعبیر نادرستی به همراه داشته باشد.

    14. به چند جمله جادویی متوسل شوید

    گفتن جمله هایی مثل ” متاسفم” یا ” من این موضوع را حل می‌کنم” می‌تواند تاثیر زیادی در از بین بردن تشنج در موقعیت‌های سخت داشته باشد.

    مطلب مرتبط: 9 نشانه که یک انرژی آشام انرژی تان را می‌مکد

    15. حد و مرزها را مشخص کنید

    اگرچه برخی از روش‌های بالا فرد مقابل را تشویق به گوش دادن و حرف زدن می‌کند اما شما هم حق دارید که قاطع و جسور باشید و بگویید: ” لطفا با من به این روش حرف نزن”.

    16. به الهامات درونی خود اعتماد کنید

    اگر این ندای درونی را می‌شنوید که به شما می‌گوید: ” داری سقوط می‌کنی”، آماده باشید تا کاری را انجام دهید که به شما کمک می‌کند و شما را در امان نگه می‌دارد. به دنبال راهی برای خروج از این وضعیت باشید.

    17. یک پاسخ راه‌حل همه مسائل نیست

    شما باید انعطاف پذیر باشید. اگرچه این روش‌ها در تضعیف شرایط سخت و دشوار موثر هستند اما هر فردی منحصر بفرد است و ممکن است پاسخ متفاوتی نشان دهد.

    مطلب مرتبط: آدم های سمی: 12روش برخورد با آدم های سمی

    برخورد با افراد سخت گیر 18: مذاکره کنید

    پس از اتمام این موقعیت دشوار، با فرد دیگری در مورد آنچه که اتفاق افتاده است گفت‌وگو کنید.

    19. استرس را رها کنید

    باید واکنش‌های طبیعی خود را برای مدتی متوقف کنید. اکنون زمان تخلیه بخشی از آدرنالین‌های سرکوب شده است. می‌توانید دویدن را امتحان کنید یا سگ خود را به پیاده روی ببرید. اجازه ندهید که احساسات در بدنتان حبس شوند.

    20. برای عبور از یک موقعیت آزار دهنده به خودتان امتیاز بدهید

    وقتی دیگری رفتار بدی را نشان می‌دهد، رفتار نکردن مثل یک آدم احمق و نادان انرژی فراوانی از شما می‌گیرد. از این مرحله غافل نشوید.


    ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – فاطمه یحیی

    منبع:  psychologytoday


    مطالب مرتبط

     نحوه مدیریت احساسات ، افکار و رفتارها

    اگر شما هم با یک خودشیفته رابطه دارید چه باید بکنید؟ (بخش سوم)

    5 عادت روانشناختی که آی کیو عملکردی را پایین می‌آورند

    13 نشانه هشدار دهنده بیماری روحی و روانی در کودکان

    5 نکته که از اختلال خلقی فصلی لازم است بدانید

    گفتگوی موفق : 13 روش برای موفقیت در گفتگوهای دشوار و پرچالش

    طرز تهیه پاستا نیوکی با سیب زمینی شیرین و فندق

    20 نشانه، علت و راه های درمان اختلال شخصیت نمایشی

    4 روش کنترل نگرانی و اضطراب خود را بدانید

    اختلال شخصیت ضد اجتماعی: 7 نشانه، علت ها و درمان آن

    عزت نفس پایین: 25 نشانه که عزت نفس شما پایین است

    عوارض نخوردن صبحانه: 10 تاثیر زیان آور حذف صبحانه از برنامه غذایی


  
  

انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید


 

  • انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید

    آیا شما هم مثل بسیاری از آدم ها به دنبال راه‌هایی برای پول درآوردن از یوتیوب و به شهرت رسیدن هستید؟ بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که اگر یک ویدیو در یوتیوب آپلود کنند می‌توانند فرآیند درآمدزایی‌شان را آغاز کنند، ولی به این سادگی نیست. شما می‌توانید از طریق یوتیوب درآمدزایی کنید و به شهرت برسید، ولی این کار مستلزم صرف زمان، خلاقیت و استراتژی داشتن است.

    19 گام برای مشهور شدن و کسب درآمد از یوتیوب

    1. تحقیق کنید چه محتوایی بیشترین بازدید را می‌گیرد.

    انواع خاصی از کانال‌ها و ویدیوهای شخصی بیشترین بازدید را می‌گیرند. ویدیوی یک گربه‌ی بسیار بامزه یا یک ویدیوی جالب می‌تواند بازدیدهای زیادی به همراه داشته باشد. ولی، اگر به دنبال این هستید که از موضوعات جدی در یوتیوب کسب درآمد کنید، باید حس وفاداری را در اعضای گروه القا کنید. این کار را می‌توانید با ارسال فرسته‌ّهای مفید و با کیفیت انجام دهید.

    مطلب مرتبط: 5 روش دانلود از یوتیوب : با آموزش گام به گام

    2. به این فکر کنید که چه نوع محتوایی می‌توانید آماده کنید.

    آموزش‌های آرایشگری و نکات زیبایی، یکی از پربازدیدترین انواع ویدیوهای یوتیوب را تشکیل می‌دهد. اگر استعدادی در این زمینه ندارید، پس این رویکرد برای شما مناسب نیست. بررسی کنید تا مشخص شود در چه زمینه‌ای می‌توانید کارتان را شروع کنید.

    3. چیز منحصر به فردی ارائه کنید.

    اگر بدانید چه نوع محتوایی می‌توانید ارائه کنید، می‌توانید خودتان، یعنی کانال‌تان، را از دیگران متمایز کنید. باید چیزی بیشتر از دیگران عرضه کنید، قالب را تغییر دهید یا این‌که عناصر با کیفیتی را به کارتان اضافه کنید.

    پول درآوردن از یوتیوب 4: یک طرح بریزید.

    اگر می‌خواهید یک کانال موفق یوتیوب داشته باشید، باید برای همه چیز طرح و برنامه داشته باشید. باید زمان بگذارید و محتوای تأثیرگذاری برای یوتیوب تولید کنید. کمی بیشتر تلاش کنید و برای ویدیوهای‌تان متن بنویسید.

    5. کانال‌تان را تأسیس کنید.

    یک نام خوب برای کانال‌تان برگزینید، نامی که ماندگار باشد و مناسب کاری باشد که می‌خواهید انجام دهید. همچنین، لازم است ویدیوهای‌تان را با جزئیات کافی توصیف کنید. تا مردم بتوانند به ویدیوهای‌تان دسترسی پیدا کنند.

    مطلب مرتبط : 10 پربیننده ترین فیلم یو تیوب در تمام دوران

    پول درآوردن از یوتیوب 6: الزامات تولید را فراهم کنید.

    باید هماهنگی‌ها و اقدامات لازم برای ضبط ویدیوها را فراهم کنید، مثلا، بهترین مکان برای ضبط ویدیوها، سیستم روشنایی، و در صورت لزوم افرادی که باید در ویدیوی شما حاضر باشند یا به شما کنند. تمامی این چیزها، باید پیش از شروع درآمدزایی از طریق یوتیوب و مشهور شدن به‌واسطه‌ی آن انجام شوند.

    7. برای این کار بودجه مشخص کنید.

    اطمینان حاصل کنید برای همه چیز پول دارید و بودجه‌ی مناسبی آماده کنید. باید مخارج‌تان را مشخص کنید، زیرا اگر در این کسب و کار به موفقیت برسید، ممکن است مجبور باشید مالیات پرداخت کنید.

    8. یک پُست یوتیوبی ایجاد کنید.

    زمانی‌که محتوای‌تان را تولید کردید، باید به ایجاد پست بپردازید. از نرم‌افزارهای مخصوص ویرایش ویدیو و دیگر موارد موجود در بخش ارسال محتوا استفاده کنید.

    پول درآوردن از یوتیوب 9: به رفع مشکلات بپردازید.

    آماده‌سازی برنامه‌های احتمالی برای رفع مشکلات احتمالی حائز اهمیت است. اگر بازدیدکننده‌ای در یوتیوب ندارید، باید به راهنما رجوع کنید و به دنبال راه‌حل بگردید.

    10. در فضای مجازی حضور داشته باشید.

    باید حضور فعالی در شبکه‌ّهای اجتماعی داشته باشید. همچنین باید بازدیدکنندگان را به اشتراک‌گذاری ویدیوها تشویق کنید. ساخت یک حساب کاربری عمومی برای کانال‌تان ضروری است. به این ترتیب مردم می‌توانند در پلتفرم‌های مختلف به شما دسترسی پیدا کنند و می‌توانید حساب‌های شخصی‌تان را در حالت امنیتی نگه دارید.

    مطلب مرتبط: 14 ایده پولسازی و کسب درآمد از یوتیوب

    پول درآوردن از یوتیوب 11: شبکه‌سازی کنید.

    افراد زیادی در سراسر جهان وجود دارند که به دنبال پولسازی از یوتیوب هستند و می‌خواهند از این طریق به شهرت برسند. به یاد داشته باشید، همکاری و مشارکت، از رقابت بهتر است. باید از دیگران حمایت کنید و کارهای‌شان را ترویج کنید. همچنین می‌توانید در برخی کانال‌ها به‌عنوان (پُست) میهمان حضور داشته باشید یا این فرصت را برای دیگران فراهم کنید تا در کانال‌تان حضور داشته باشند. اشتراک‌گذاری اطلاعات و منابع کلید موفقیت است.

    12. از تبلیغات درآمدسازی کنید.

    عایدی‌های حاصل از تبلیغات بخش بسیار کوچکی از سودهای دریافتی یک فعل یوتیوبی را تشکیل می‌دهد. نرخ پرداخت آن‌قدر پایین است که مجبور هستید ویدیوهای‌تان را به هر روش ممکن به پول نزدیک کنید.

    13. بازدیدکنندگان را بشناسید.

    وقتی دنبال‌کنندگان (فالوورهای) بیشتری به دست آوردید، باید از بازدیدکنندگان‌تان بخواهید خودشان را معرفی کنند و درباره‌ی محتوای تولیدی‌تان نظر بدهند. این کار به شما کمک می‌کند خواسته‌ی آن‌ها را مشخص کنید. همچنین، ممکن است ایده‌های جدیدی به شما بدهند که پولسازی از طریق محتوای‌تان را بیشتر کند.

    پول درآوردن از یوتیوب 14: چیزی بفروشید.

    در ویدیوهای‌تان یک لینک به یک فروشگاه اینترنتی قرار دهید. ممکن است این لینک مربوط به فروشگاه خودتان باشد یا نباشد. این کار می‌تواند محصولی را که تولید می‌کنید به فروش برساند یا باعث درآمدزایی برای شما شود.

    مطلب مرتبط: کسب درآمد از اینترنت: 50 ایده کسب درآمد از اینترنت با سرمایه کم

    15. ویدیوهای ویژه بفروشید.

    شما می‌توانید از یوتیوب به‌عنوان یک ابزار ترویجی برای فروش محتوا استفاده کنید. می‌توانید برای دسترسی به اطلاعات یا دیگر خدمات برای کاربران حساب‌های غیررایگان باز کنید.

    16. از خدمات سرمایه‌سازی جمعی استفاده کنید.

    اگر مردم از چیزی که تولید می‌کنید رضایت داشته باشند، می‌توانید از آن‌ها بخواهید در سایت‌های مربوط به سرمایه‌سازی جمعی (سایت‌هایی که به تولیدکنندگان کمک می‌کنند از طریق پول‌های اندکی که افراد برای‌شان فراهم می‌کنند به سرمایه برسند) از شما حمایت کنند. مانند سایت Patreon.

    17. لینک‌های فروش پورسانتی قرار دهید.

    اگر دنبال‌کنندگان و بازدیدکنندگان زیادی دارید، شرکت‌ها علاقه‌مند خواهند بود به شما درصدی پول پرداخت کنند تا ترافیک ورودی‌تان را به وب‌سایت شان هدایت کنید. این کار از طریق لینک‌های فروش رابطه‌ای امکان‌پذیر است.

    مطلب مرتبط: کسب درآمد از اینستاگرام: آموزش 4 روش کسب درآمد از اینستاگرام

    پول درآوردن از یوتیوب 18:حامی جذب کنید.

    شما می‌توانید با شرکت‌های مرتبط با ویدیوهای‌تان تماس برقرار کنید و تمایل‌شان را نسبت به حمایت از خودتان بسنجید. اگر با این کار موافقت کردند، می‌توانید در ازای دریافت وجه، محصول‌شان را مطرح کنید.

    19. به جستجو ادامه دهید.

    راه‌های جدیدی برای کسب دائمی درآمد آنلاین وجود دارد. فعالیت دیگر فعالان یوتیوب را بررسی کنید. ممکن است استراتژی‌ها و ابزارهای سودمندی دراختیار داشته باشند که شما نیز بتوانید در کسب و کارتان استفاده کنید.

    نتیجه‌گیری:

    ما در این نوشتار تمام نکات مهم درآمدسازی از طریق یوتیوب و مشهور شدن را عنوان کردیم. شما با استفاده از این نکات می‌توانید به یک فعال موفق یوتیوب تبدیل شوید. به خاطر داشته باشید برای پول درآوردن از طریق یوتیوب و مشهور شدن از این طریق باید زمان بگذارید و تلاش کنید. هرگز تسلیم نشوید و عرصه را خالی نکنید.


    ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – فاطمه بختیاری دزفولی

    منبع: fodaysolutions


    مطالب مرتبط

    محیط کسب و کار: 5 مؤلفه اصلی محیط کسب و کار

    چگونه یک طرح کسب و کار بنویسیم

    13 جالب ترین سرگرمی آدم های بسیار موفق در اوقات فراغت

    4 گام برای شروع کسب و کار الکترونیکی موفق

    20 تعریف موفقیت که هیچوقت نباید از کنارشان ساده بگذرید

    ایده های کسب و کار: 130 ایده کسب و کار که همین امروز باید بدانید

    10 اصل ساختن کسب و کار میلیاردی و بسیار موفق

    خواص روغن های گیاهی: 55 روغن گیاهی و خواص درمانی و سلامتی آنها

    6 بهترین گیاهان دارویی و خواص درمانی آنها را بشناسید

    خواص سبزیجات و صیفی جات: 22 خوراکی مفید برای سلامتی

    100 دارنده بیشترین فالوور در اینستاگرام

    17 سریع ترین راه پول درآوردن در هر جایی که هستید


  
  

بیوگرافی بهنام بانی خواننده مهمان دورهمی 19 بهمن


 

  • بیوگرافی بهنام بانی خواننده مهمان دورهمی 19 بهمن

    بیوگرافی بهنام بانی خواننده

    به گزارش سایت دلنا با بیوگرافی بهنام بانی خواننده خوب کشورمون همراه شما هستیم در مورد سن و مسایل شخصی و نحوه فعالیت به اطلاعاتی در اختیار شما قرار میدهیم….

    اطلاعات شخصی بهنام بانی :

    تولد : 11 مهر 1366 (30 سال)

    سال فعالیت : 1385 تاکنون

    سبک : پاپ

    تحصیلات : مهندسی عمران (سال 84 در شاهرود)

    شهر : دامغان

    بهنام بانی : مجرد

    خوانندگان مورد علاقه بهنام بانی : حمیدرضا حامی، ناصر عبداللهی و محمد اصفهانی

    وی در 8 سالگی قاری قرآن در صف مدرسه بود و از همان بچگی آرزوی خوانندگی و کنسرت را در سر داشت

    علت شروع فعالیت بهنام بانی

    علت شروع فعالیت بهنام بانی پدرش می‌داند، پدر بهنام وی نوازنده آکاردئون بود. بهنام بانی در 10 سالگی نزد پدرش تمرینات موسیقی را شروع کرد

    سپس در دوران نوجوانی بصورت حرفه‌ای نزد استادان موسیقی مانند محمد نوری به آموزش پرداخت.

    بهنام بانی در 19 سالگی گروه موسیقی روژان آشنا شد با انها همکاری  کرد

    با قطعه علاقه خاص به شهرت رسید

    بیوگرافی بهنام بانی خواننده

    بیوگرافی بهنام بانی خواننده

    رکورد بهنام بانی :

    تمام 4100 بلیت نخستین کنسرت بهنام بانی در سالن همایش میلاد تهران در کمتر از 15 دقیقه به فروش رسید

    اهنگ های بهنام بانی :

    • توقع ندارم
    • وای دل بی قرارم (تیتراژ برنامه باغ ملی)
    • چه بخوای چه نخوای
    • اخماتو وا کن
    • بسمه
    • همه دنیام
    • چی بگم؟
    • عاشقم کرده
    • من یه دیوونم
    • علاقه خاص
    • زندگیمون قصه نبود
    • زیبای بی همتا
    • مرز دیونگی
    • بیخیال
    • بیا اینجا
    • فصل عاشقی
    • ای کاش
    بیوگرافی بهنام بانی خواننده

    بیوگرافی بهنام بانی خواننده

    مهمان دورهمی 19 بهمن بهنام بانی

    امشب بهنام بانی مهمان دورهمی می باشد که مهران مدیری سوالات منحصر به خود را خواهد پرسید

    اهنگ بهنام بانی در دروهمی 19 بهمن 96

    طبق رسم برنامه دورهمی هر خواننده در برنامه دو اهنگ میخواهد احتمالا زیاد بهنام بانی هم خواهد خواند

    و در سایت قرار خواهیم داد


  
  

بیوگرافی هومن سیدی و همسرش + علت جدایی از آزاده صمدی


 

  • بیوگرافی هومن سیدی و همسرش + علت جدایی از آزاده صمدی

    بیوگرافی هومن سیدی و همسرش

    به گزراش سایت دلنا با بیوگرافی هومن سیدی بازیگر مشهور سریال عاشقانه همراه شما هستیم…..

    بیوگرافی هومن سیدی و همسرش

    بیوگرافی هومن سیدی و همسرش

    اطلاعات شخصی هومن سیدی :

    تولد : 8 آذر 1359 (37 سال)

    وضعیت : بازیگر و کارگردان و نویسنده

    شهر : رشت

    همسر طلاق داده  شده : آزاده صمدی

    همسر فعلی : یتا اصلانی

    فزرند دوم خانواده است

    برادران : حامد و هامون

    خواهر : (هیلدا)

    پدر و مادر هومن سیدی :

    مادرش بازنشسته نیروی دریایی است و پدرش بازنشسته کارمند بانک کشاورزی است

    جوایز هومن سیدی :

    در سی و سومین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد  به هومن سیدی برای فیلم من دیه گو مارادونا هستم تعلق گرفت.

    علت طلاق هومن سیدی :

    اقای سیدی در شبکه های مجازی خود اطلاع داده است ک (باید به اطلاعتون برسونم که زندگی مشترک‌ام با سرکار خانم آزاده صمدی نزدیک که یک سال است که به اتمام رسیده.)

    اما علت دقیق جدایی این دو از هم مشخص نیست اما اختلافات بین این به نظر می اید باعث جدایی شده است

    بیوگرافی هومن سیدی و همسرش

    بیوگرافی هومن سیدی و همسرش

    فیلم های سینمایی هومن سیدی :

    1. مصادره
    2. کمدی انسانی
    3. آذر
    4. مادری
    5. اینجا کسی نمی‌میرد
    6. پل خواب
    7. وفالو
    8. کاوه سجادی حسینی
    9. در مدت معلوم
    10. من دیه گو مارادونا هستم
    11. نیمرخ‌ها
    12. خط ویژه
    13. شب بیرون
    14. آزادراه
    15. یک وجب از آسمان
    16. زخم شانه حوا
    17. آنکه دریا می‌رود
    18. پابرهنه در بهشت
    19. چهارشنبه سوری
    20. یک تکه نان

    کارگردانی هومن سیدی :

    مغزهای کوچک زنگ زده
    خشم و هیاهو
    اعترافات ذهن خطرناک من
    سیزده
    آفریقا

    مجموعه‌های تلویزیونی هومن سیدی 

    مهرآباد (1392)
    تا ثریا (1390)
    سی امین روز (1389)
    در چشم باد (1389)
    راه بی پایان

    فیلم تلویزیونی هومن سیدی

    دونده
    ترم زمستانی
    داستان ما، قصه تو
    قصه داوود و قمری
    بیلیارد
    سایه
    سرقت ادبی
    اگر باران ببارد
    در آغاز یک روز
    جاده متروک
    سایاب

    نمایش خانگی هومن سیدی

    گلشیفته
    عاشقانه


  
  
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >