سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای بندگان خدا، برادر باشید ! مسلمان، برادرمسلمان است، به او ستم نمی کند، او را وا نمی گذارد و او راتحقیر نمی کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :28
کل بازدید :121529
تعداد کل یاداشته ها : 260
103/2/23
1:34 ع

انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید


 

  • انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید

    درباره بنزین غیراستاندارد تهران مهر امسال وحید حسینی، مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد که ده نمونه بنزین از پنج جایگاه سوخت‌رسانی در پایتخت گرفته شده که بررسی آنها در “یک آزمایشگاه معتبر” نشان می‌دهد میزان گوگرد و بنزن در تمام نمونه‌ها از حد استاندارد بالاتر است.

    بنزین غیراستاندارد تهران همچنان موضوع مناقشه است

    از آن زمان برخی از نهادهای رسمی بنزین غیراستاندارد تهران را تائید و برخی دیگر مانند وزارت نفت و سازمان ملی استاندارد آن را تکذیب کرده‌اند.

    نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به تازگی به خبرگزاری ایسنا گفت: «میزان استاندارد گوگرد موجود در بنزین عدد 50 است، طبق آخرین نمونه‌گیری صورت گرفته توسط این سازمان، وزارت نفت و دادستانی این عدد در بنزین تهران 58 و در کلان‌شهرها به طور میانگین 48 بوده است.»

    محمد جواد حشمتی، معاون دادستان کل کشور چند روز پیش از وزارت نفت خواست به بهینه‌سازی سوخت “توجه جدی و واقعی” داشته باشد و افزود: «برای حفظ سلامت و جان مردم باید به دور از هر ملاحظه سیاسی و حتی اقتصادی نظرات کارشناسی و نتایج آزمایش‌های متعددی که آلودگی بنزین و سایر سوخت‌ها را تایید کرده است، بپذیریم و اقدام فوری و مناسب را انجام دهیم.»

    تکذیب و تائید

    به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور، حشمتی 18 بهمن ماه گفته است که وزارت نفت نتیجه آزمایش‌هایی را که به سفارش این نهاد انجام شده قبول ندارد اما تکرار این آزمایش‌ها غیراستاندارد بودن بنزین و گازوئیل عرضه شده در پایتخت را تائید می‌کند.

    حشمتی می‌گوید در یک سال گذشته بارها جلساتی با حضور نمایندگان سازمان استاندارد، سازمان محیط زیست، وزارت نفت و سایر نهادها برگزار شده که در آنها همه شرکت‌کنندگان “به نتیجه قطعی رسیده‌اند” که آلودگی هوای کلان شهرها ناشی از سوخت غیراستاندارد است.

    معاون دادستان کل گفت: «جای سوال است که چرا اقدامی انجام نمی‌شود و تعجب‌برانگیز است که چرا در مصاحبه‌های خود اعلام می‌کنند بنزین یورو 4 است؟»

    در حالی که معاون دادستان کل عامل 80 درصد از آلودگی هوای کلان‌شهرها را بنزین غیراستاندارد معرفی می‌کند روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی 19 بهمن ماه در بیانیه‌ای اعلام کرد سوخت عرضه شده در تمام کلان‌شهرها مطابق استاندارهای یورو 4 است و “آلودگی هوای تهران ارتباطی به کیفیت بنزین عرضه‌شده ندارد”.

    به رغم برنامه‌ها و وعده‌های سال‌های اخیر دولت برای عرضه سوخت استاندارد در کلان‌شهرها، چنان که گفته‌های برخی مسئولان مانند رئیس سازمان ملی استاندارد نیز نشان می‌دهد، دست‌کم بنزین عرضه شده در تهران و در دی ماه استاندارد نبوده است.

    سعید مداح مروج، مدیر تولید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی روز شنبه، 21 بهمن ماه به خبرگزاری مهر گفت در مقاطعی، از جمله به دلایلی نظیر تعویض “کاتالیست‌ها” در یکی از پالایشگاه‌ها برای مدتی گوگرد در بنزین اندکی از حد استاندارد بالاتر بود اما “بیش از 40 روز است” که این مشکل بر طرف شده است.

    مشخص نیست که نمونه‌برداری‌های دی‌ماه سازمان ملی استاندارد قبل از برطرف شدن این مشکل بوده یا بعد از آن. اما ضد و نقیض گویی ها اطمینان از استاندارد بودن بنزین در تهران را دشوار کرده و مجادله‌ها بر سر این موضوع ادامه دارد.

    وبگردی سایت کسب و کار بازده


    خبرخوان هفته